تغییرات اقلیمی جوامع را دستخوش تغییرات خواهد کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم پیش‌بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید برای برخی استان‌های کشور (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) ثبت احوال درباره تعویض شناسنامه‌های قدیمی توضیحاتی داد توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی چقدر جریمه دارد؟ قتل یک مرد و ربودن همسر و فرزندش در کاشمر خراسان رضوی اعترافات تکان دهنده پسر تهرانی درباره قتل خونین پدر و راننده تاکسی قتل مرد جوان با دسیسه شیطانی همسر خیانتکار قتل دو نفر به دست نوجوان چنارانی درگیری مرگبار بین دو مغازه دار به خاطر رقابت شغلی! قتل فجیع دو خواهر با چماق| قاتل سنگدل در مشهد دستگیر شد واژگونی ون ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد کشف جسد دختر جوان در سرویس بهداشتی یک مسجد قتل ناموسی دختر تهرانی به دست پدر | مادر از خون دخترش گذشت گرانی بلیت‌های هواپیمایی سفر به مشهد و خالی ماندن واحدهای اقامتی پرداخت ۴۰ هزار فقره وام ۳۰۰ میلیونی به بازنشستگان تامین اجتماعی معاون وزیر بهداشت: شیوع «سرخک» در عراق| زائران اربعین نسبت به کامل کردن سابقه واکسیناسیون کودکانشان اقدام کنند خدمات صندوق بازنشستگی به زائران اربعین اعلام شد + جزئیات ۱۴۴ میلیارد تومان جهت تامین مسکن مددجویان بهزیستی خراسان رضوی پرداخت شد وزیر آموزش و پرورش در مشهد: تقویت جایگاه انجمن اولیا و مربیان به نفع نظام آموزش و پرورش است ۴۴۰ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در مشهد انجام شده است سخنگوی سازمان نظام پزشکی مشهد: تنها ۳ هزار پزشک عمومی در شهر مشغول طبابت هستند
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم

  • کد خبر: ۲۴۲۶۱۰
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی از ماندگاری هوای گرم و همچنین افزایش وزش باد در این استان برای هفته آینده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: گرم‌ترین شهرستان خراسان‌رضوی در شبانه‌روز گذشته، داورزن با بیشینه دمای ۴۳ درجه سلسیوس بوده و در این مدت مشهد دمای ۳۷ درجه را ثبت کرده است. از عصر امروز برای نیمه شمالی به‌ویژه شمال‌غرب خراسان‌رضوی بارش باران همراه با افزایش ابر و احتمال رواناب پیش‌بینی شده است؛ البته احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شهر مشهد نیز وجود دارد.

وی افزود: از امروز تا روز‌های میانی هفته آینده نیمه شرقی و جنوبی استان با افزایش وزش باد، کاهش کیفیت هوا و پدیده ریزگرد همراه است، به طوری که احتمال بروز خسارت و درگیرکردن مناطق مرکزی با پدیده گردوغبار نیز وجود دارد.گرمای هوا در بیشتر مناطق خراسان‌رضوی تا پایان هفته آینده همچنان ماندگار خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۴۳ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان‌رضوی بودند. در شبانه‌روز گذشته، دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۷ درجه بالای صفر در نوسان بوده و بیشینه دمای هوا در این شهرستان امروز به ۳۵ درجه و امشب به ۲۴ درجه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->